Status van uw bestelling
We houden u graag op de hoogte van uw bestelling.
We vinden het fijn dat u bij ons een bestelling heeft geplaatst. Onderstaand de wijze waarop we u op de hoogte houden van de verwerking- en bezorgstatus:
De volgende berichten kunt u verwachten
U bestelt via onze ergonomie webshop
- U ontvangt als de order correct is verwerkt en ingegeven de orderbevestiging per e-mail
- Wij verzenden normaliter uw bestelling via onze pakketdienst zodat u het de volgende dag heeft
- Als uw bestelling ons magazijn heeft verlaten dan ontvangt u per e-mail met een Track & Trace code en link naar onze transporteur GLS
- Lees meer hierover op de site van GLS : https://www.gls-info.nl/tracking
- Heeft u onze e-mails niet ontvangen? Dan kan de oorzaak zijn dat uw spamfilter wat strak staat afgesteld waardoor berichten van ons of GLS in uw spam-box komen. Wij verzoeken u deze eerst te checken.
* Heeft u gekozen om uw bestelling op te halen in ons expertisecentrum
U kunt ook kiezen om uw bestelling af te halen bij ons in Rotterdam. We trekken dan graag nog wat tijd uit om u te adviseren rond het gebruik van het bestelde product en het vergroten van het lichamelijk rendement door houding- en gedragsadvies. Deze service bieden wij vrijblijvend en gratis! Maak wel even vooraf een afspraak zodat we tijd voor u kunnen inplannen.