Status van uw bestelling

We houden u graag op de hoogte van uw bestelling.

We vinden het fijn dat u bij ons een bestelling heeft geplaatst. Onderstaand de wijze waarop we u op de hoogte houden van de verwerking- en bezorgstatus:

De volgende berichten kunt u verwachten

U bestelt via onze ergonomie webshop

  • U ontvangt als de order correct is verwerkt en ingegeven de orderbevestiging per e-mail
  • Wij verzenden normaliter uw bestelling via onze pakketdienst zodat u het de volgende dag heeft
  • Als uw bestelling ons magazijn heeft verlaten dan ontvangt u per e-mail met een Track & Trace code en link naar onze transporteur GLS
  • Lees meer hierover op de site van GLS : https://www.gls-info.nl/tracking
  • Heeft u onze e-mails niet ontvangen? Dan kan de oorzaak zijn dat uw spamfilter wat strak staat afgesteld waardoor berichten van ons of GLS in uw spam-box komen. Wij verzoeken u deze eerst te checken.

* Heeft u gekozen om uw bestelling op te halen in ons expertisecentrum

U kunt ook kiezen om uw bestelling af te halen bij ons in Rotterdam. We trekken dan graag nog wat tijd uit om u te adviseren rond het gebruik van het bestelde product en het vergroten van het lichamelijk rendement door houding- en gedragsadvies.  Deze service bieden wij vrijblijvend en gratis! Maak wel even vooraf een afspraak zodat we tijd voor u kunnen inplannen. 

Ontvang 10% korting op je eerste aankoop!
Schrijf je in voor onze e-mails en ontvang je unieke kortingscode.
© Copyright Backshop 2023. Alle rechten voorbehouden. Prijzen excl. BTW